Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MadMan713 | użytkownik

imię i nazwiskoAdam adresPrzemyśl zarejestrowany02.10.2008 @17:19:30 ostatnio na stronie13.01.2012 @00:11:45

Tu jestem (z podziękowaniem dla iwakinga http://iwakinga.digart.pl/):
http://www.digart.pl/praca/3031654/Zapomienie.html
http://www.digart.pl/praca/3021620/Jesli_kochales_.html
http://www.digart.pl/praca/3049770/Retro_love.html

Z dedykacją dla mnie:
# dziękuje ~kosteczka93 :http://www.digart.pl/praca/3449870/blue_sky.html

'Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim,
niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'

Mark Twain

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4234799
digarty25 komentarze2556 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kosteczka93    05.04.2009 @21:25:54
owszem tak, może być:P
będzie sobie Pan wynajmował:D
a gdzie znaleźć? w oczach, w oczach
_______

kłamią po cichu. po krzyku. w oddechu. w uśmiechu.
~Volensa    05.04.2009 @21:21:13
No właśnie. Wspaniale, że świeci słońce xD

W tym momencie zachowuję się głupio, ale staram się opanować emocje związane z nadchodzącym latem :D
_______
`Zanurzcie mnie w niego,
jakby różę w dzbanek,
po oczy
po czoło,
po snop włosa jasnego(...)`

M. Pawlikowska-Jasnorzewska
~kosteczka93    05.04.2009 @21:18:20
oj. a wystarczy szczery uśmiech...
no, tylko lata inne:P
_______

kłamią po cichu. po krzyku. w oddechu. w uśmiechu.
~Volensa    05.04.2009 @21:17:28
Jee, dzięki ^^.
Poza tym to fajna galeria i rysuuuunki x)

Wiosna przyszła! ;p
_______
`Zanurzcie mnie w niego,
jakby różę w dzbanek,
po oczy
po czoło,
po snop włosa jasnego(...)`

M. Pawlikowska-Jasnorzewska
~Siteeth    05.04.2009 @21:15:44
dziękuję za komentarz.. imponująca galeria
~kosteczka93    05.04.2009 @21:14:56
hm. cena do negocjacji. ile Pan oferuje?
_______

kłamią po cichu. po krzyku. w oddechu. w uśmiechu.
~kosteczka93    05.04.2009 @21:11:05
ach. nieba, nieba.
a czegóż innego :D
_______

kłamią po cichu. po krzyku. w oddechu. w uśmiechu.
~kosteczka93    05.04.2009 @21:07:39
Pan zainteresowany wynajęciem?
_______

kłamią po cichu. po krzyku. w oddechu. w uśmiechu.
~xXCroppkAXx    05.04.2009 @20:58:45
Dziękuję
~bzusia    05.04.2009 @20:53:44
dzięki
~messis    05.04.2009 @20:45:11
Dziękuję pięknie... Pozdrawiam
~grasz06    05.04.2009 @20:43:09
:D
_______
...ja zawsze biegłam jakby pod prąd...
~robbert    05.04.2009 @20:33:49
dziękuje za wizytę i gratuluję galerii, szczególnie tej rysowanej części
~fiubzdziuu    05.04.2009 @20:17:27
no fajnie, fajnie.
~DoubleD    05.04.2009 @20:14:43
dzięki
_______
endżoj.
~fiubzdziuu    05.04.2009 @20:05:57
u mnie? jak zwykle wspaniale ;P
~37cm    05.04.2009 @20:05:21
dziękuję
~mycorpse    05.04.2009 @20:00:47
tez dziekuje
~xbasistkax    05.04.2009 @20:00:04
dzięki XD pozdrawiam
~fiubzdziuu    05.04.2009 @19:51:48
; )
~Saylia    05.04.2009 @19:35:58
Bardzo dziękuję za miłe słowa
~oglama    05.04.2009 @19:09:46
bardzo proszę
_______
:N: :ę: :ń: :ę:

http://lansche.galernik.com/

http://www.interlokutorr.deviantart.com - DeviantArt

Ave
~Skafeu    05.04.2009 @19:06:48
dzieki za komentarz. pozdrawiam.
~oglama    05.04.2009 @19:05:21
dziękuuuujęęę
_______
:N: :ę: :ń: :ę:

http://lansche.galernik.com/

http://www.interlokutorr.deviantart.com - DeviantArt

Ave
~severiana    05.04.2009 @18:57:59
Dzieki.
_______
Przestańcie cytować innych ,zainponujcie swoją mądrością i intelektem .
Nauczcie się władać słowami ,tak aby były wam posłuszne.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt